FOLLOWER

Wednesday, October 10, 2012

PERCAYA SANGAT..



Saya kan ? Sebenarnya, sangat-sangat tak percaya pada produk-produk yang menggunakan "islam" untuk mengaut keuntungan tau. Walaupun saya ni jurujual. Yela depn pembeli surelah saya sengih-sengih dan kata "confirm bagus !!" Tapi minda saya still ada caption "percaye bebeno" huhu.

Contoh : saya tak nak lah kata produk atau company mana, tapi secara kasar "AIR 30JUZUK ALQURAN", keluar je iklan, semua mencari di Farmasi. Dan segala perkara yang masuk ke iklan, SURE ! Stok susah didapati. So before ni dapat lah 24 botol air tu, tak sampai 3 hari, LICINN okey.

Ape kate, baca alquran sendiri dan buat air 30juzuk tu sndiri. Kan lagi bagus ? Oh, nak senang ? Betul juga kan ? Haa, air yassin, comeon, bacaan yassin cuma 12minit okey. Jangan nak tipu kata 1 jam. Sekeh kang nak ?

Yang lagi lawak, minyak kepintaran. Huhu. Cara-cara pemakaian, sapukn di ubun2 anak. Kihkih *gelak jahat* dah macam pakai minyak dagu tau ! Hahaha.
Daripada sapu entah minyak apa nama, kalau sebelum anak kau tidur, buat macamni : " Baca Surah al-Fatihah, surah Taha ayat 1 sehingga 5,diikuti doa Nabi Daud sebanyak 3 kali. Doanya,"Ya Allah,lembutkanlah hati anakku(sebut namanya),seperti mana Engkau lembutkan Nabi Daud akan besi.(sebut namanya)."Kemudian hembuskan pada makanan dan minuman.Kalau anak masih menyusu,hembuskan pada susu."

Gerenti lagi di redhai Allah, pahala pun dapat. Sayang sekalian, dalam dunia ni tak ada benda yang senang tau. Yang penting "usaha". Usaha pun kenalah ke arah yang di redhai dan menunjukkan keihklasan diri, bukan lah sekadar "janji boleh".. Ingat lah k.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...