FOLLOWER

NUFFNANG ADS

JERSEY FARMASI

Jangan main2 farmasi pun ada jersey ok. So akan dipakai setiap hari sabtu, baju nya saiz L tapi sangat sempit ! NOPE, jangan sesuka hati menuduh kegemukan badan saya ye, tu semua salah tukang jahit. Saiz L punya lah kecik. Bayangkan, kita nak pakai tu nak masukkan kepala pun terpaksa buka ikatan rambut, baru lah boleh masuk tang kepala. Payah wey.

Apapun tak dinafikan baju ni nampak smart. Kkani kata "kin, dah macam gadis trek lumba kereta, cuma perlu pegang bendera" Haha.

ThankQ pharmaton sebab menaja kami ye. *ttiba teringat design 2 tahun lepas dri pharmaton. jersey tu besar sangat. Kalini kecik sangat. Haih.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: