FOLLOWER

Friday, October 26, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME

Assalamualaikum.

Allhamdulillah, semakin meningkat usia nampaknya. Bsyukur ke hadrat Allah SWT kerana memberikan saya segala kecukupan dan kebahagiaan dalam keredhaannya.

Sempena CUKUP UMUR dan harini 26/10/2012 dan penulisan pertama saya. Saya nak merumuskan mengenai setiap apa yang saya lalui :

1) Aku pernah jatuh, aku pernah bangkit dan aku pernah tersungkur. Dan kini aku sangat mengenali erti hidup <3

2) If u want something, go for it ! If u want to buy something, u save ur money and u go get it <3

3) Aku cuba ingat dan sentiasa beringat, semakin meningkat usia ku, semakin hampir kematian <3

4) Mungkin aku tidak kelihatan matang, tetapi segala yang telah aku lalui sangat mematangkan aku <3

5) Aku belajar berusaha selagi aku mampu, aku belajar meneruskan selagi aku mampu <3

6) Aku tidak mahu mencari kesempurnaan untuk diri aku, tapi aku impikan untuk menyempurnakan orang lain <3

7) setiap hari aku ingin menjadi lebih baik, dan kadang kala aku tewas, esok lagi, lusa kembali, kecewa, pimpin aku Ya Allah. biar tidak sempurna, cukup lah supaya lebih baik <3

Selamat hari jadi wahai fatin fashiekin, cuba menjadi yang baik dan lebih baik. Cuba untuk mencabar diri berubah menjadi yang lebih baik. Cuba mencabar diri untuk merubah apa yang menjadi kebiasaan, dan semuanya dijalan Allah. InsyaAllah :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...