FOLLOWER

Wednesday, October 24, 2012

LOKASI ; RUMAH BOSS

Assalamualaikum

pada 21/10 kami staf2 difarmasi telah dijemput
untuk menghadirkan diri ke rumah boss kami iaitu
Puan Azlaini Muhammd. mood saya memang lah seronok
nak tengk rumah boss saya. ofcz lah !
rumah renovate setengah juta cheq !
kau mampu ? aku belum mampu lagi. doakan lah mampu. haha


seperti yang di janjikan.
gambar-gambar bersuka ria di rumah kak lai akan diupload,


mukadimah kene lah muka saya kan !
sebagai penggerak majlis. 
*masa nih incik lalan tengah pam tayar kereta.

waktu yang dijanjikan oleh kak Ain dan Ecah pukul 1.30petang.
statement dieorang menyatakan
"ala, kita pergi awal, pergi lambat2 segan pula"
so sebagai insan yang sangat menepati masa,
saya dan incik lalan actually tiba di taman U pada pukul1,
tapi its okey lah cuz incik lalan pun plan nak cuci kereta dulu,
dia merengek2 kata kereta dia kotor sangat.
memandangkan masih awal, ok fine, saya pun setuju lah.
dia cuci kereta, saya pula mencekik pisang goreng kat situ.


mahal oo cuci kereta kat sini ! RM15.00
curah guna air hujan, then lap kereta kita guna surat khabar.
membebel tak berhenti2 dia dalam kereta.

then, 1.45pm
lokasi : depan tutti fruiti, sebab rumah kklai dekat je
dengan tutti fruiti sebenarnya.

me : jom makan tutti fruiti jom
dia : malas, tak payah
me : jom lah, teringin !!
dia : dah bedal pisang goreng, keledek dan macam2
tutti frutti pula
me : alaa, desert !!

dan sedetik demi sedetik demi sedetik,
kkain dengan ecah still tak muncul (-_-)
dan baru lah ! at last dia kata
"jom lepak tutti frutti ;D


Ye, saya bosan,
thats y saya buat benda-benda pelik. haha

tunggu punya tunggu punya tunggu.
pukul 3lebih baru mereka muncul.
sila bayangkan,
dari pukul 1-3petang. sila bayangkan.
situas memang lawak ah, dengan hujan lebat,
kakaida pula sesat.
5 kali lalu tapi still tak jumpa taman U,
actually saya dah kata saya ada depan tutti frutti,
tapi kkaida kata dia cuma nampak macD dan minta kami tunggu di macD
bila kami tunggu di macD,
eh ! pandai pula dia jumpa tutti frutti. huhu.


 sampai-sampai je,
tazkirah dah bermula. segan juga tau.
mula2 masuk. duk diam.
bersimpuh malu. dengar dengan khusyuk,.

selepas 5 minit..

operasi bergambar bermula lah ;p
huhu. itu snap, ini snap. hehe



fiera yang comel sangat-sangat !
rindu kat fiera (-_-")
nak tarik hidung fiera !











baju biru tu, tu lah mama fiera !!
cantik kan !
berdepan lagi cantik ok.
kulit diaa, mulus gila.
thatsy lah fiera pun comel gila.
haih ! suka betul tengk mereka



dan si baju purple yang gemuk ni,
aih tak kan tak kenal ?
buah hati saya. noraini shariat :)


kakaida yang sesat je ! huhu.
tak pa, awal bulan nanti nak claim kredit sbb call dia


di pihak lelaki,
en fauzan yang duduk dikerusi sebelah baju hijau.
baju hijau tu husband kak aida.
alaa, gambar kak alai xda kan ??
kak alai bz sangat. kesana sini.
saya pun cume dengar suara kak alai je sayup2.
dan ayat last yang saya dengar dan nantikan
"jemput2 makan" huhu

kemudian,
acara makan punn bermula


baju krim tu kak ani,
mengelat datang lambattttt ;p




dan 6pm macamtu,
kami gerak pulang ;)


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...