FOLLOWER

Friday, October 26, 2012

ANAK LELAKI SAYA

Perkenalkan, ini baby boy saya,
Nama dia hakimi.
Comel kan ? Putih kan ?

Allhamdulillah.
Dulu masa pregnant kan dia saya amalkan surah yusoff. Minum air soya. Minyak ikan dan saya sangat menjaga pemandangan saya. So, ini lah hasilnya.
Suami saya juga seorang yang kacak cuma suami saya gelap sikit, putihnya kulit hakimi ni sebab ikut keturunan sebelah saya yang kebanyakkannya putih2 melepak.

Haha ! Over gila kan ?? *pang*
Tak da lah. Anak my cousin.
Apapun, hakimi comel ! Sayangg hakimi sangat-sangat ;)

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...