FOLLOWER

Friday, September 28, 2012

SELAMAT MALAM

Gd nite uall.
Sweet dream !

From me with si dinzly danish anuar yang mengada ni. Minta ditepuk dn diusap kepala sampai ttidur. Berjam jam usap kpla dia, boolat lg mata dia ni haa.. Mana tak boolat mata ? Senjata dia ada ditangan (-_-)

Selamat beradu kalian !
Pastikan yang perempuan, jangan mengikat rambut ketika tidur kerana bukan menjadikan rambut anda konon bangun pagi bila buka ikatan rambut konon macam hanis zalikha ? No no no. Rambut akan rosak dan akan jadi macam mak lampir. Kembang dan rosak.

Kepada yang lelaki, pastikan kepada penghisap tegar rokok. Jangan merokok sebelum tidur KERANA nafas anda akan berbau keesokkan hari, even uall dah gosok gg.

*penyelidikkan dilakukan pada perbualan dengan custmer dipagi hari. Haha. So even sebelum tidur dan selepas bangun tidur, take care urself.

Lagi2 before nak melangkah kaki kelua ke rumah, even ke 7Eleven. NORMAL lah, bekerja dikawsan bertutup dan aircond dan bkerja berinteraksi dengan orang ramai, akan membuatkan kami sangat peka pada bau, rambut, kasut dan semua nya lah.

Seriously, kami bijak mengetahui dan mengawal ragam pelanggan. So, kami juga bijak untuk memerhati dengan peka apa yang menimbulkan kehairanan pada pelanggan kami. Entry ni juga bertujuan supaya kite same2 menjaga penampilan diri ye. Supaya beringat. Bukan main hentam keromo dan berfikir "ah ! Tk perasan kot"

Contoh pagi tadi :
Saya ada custmer chinese yang mencari omega3. Pandang je muke aunty tu. SubhanaAllah. Bulu hidung dia terkelua2. Tak trim ke ?? (-_-) spoil. Terus terpesong-pesong penerangan saya mengenai vitamin tu dek kerana pandangan yang menggerunkan itu. Huhu


Jaga diri, anda dihormati.
Sekian, selamat malam.
Jumpa lagi esok.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...