FOLLOWER

Sunday, September 30, 2012

MENCARI MAKANAN IKAN KOI. Eh, koi ea ejaan ? ;p

1pm dia call kata,
Nak ke BatuPahat.
Semata-mata nak mencari makanan ikan kesayangan dia !
Huh, sayang betul pada ikan dia kan,
So alang2 dia ke batupahat akan melalui pagoh, ajak dia datang rumah, makan tengahari jap. Kemudian ke batu pahat.

2pm : dia sampai rmh saya
3pm : kami smpai BP
4pm : kami onthway balik
5pm : sampai rumah saya semula
6pm : dia sampai melaka

Sayang betul dia pada ikan dia,
Saya tak tahu lah kenapa saya still tak dapat hayati keindahan ikan ?? Sepanjang temankan dia. Mengantuk adalah. TAPI kalau kura-kura saya suka ! Hehe.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...