FOLLOWER

NUFFNANG ADS

AKU TELAH MEMBUNUH

Awal-awal pagi je lil bro saya dah menjerit "kaktin !! Kure-kure kaktin mati !!" Dan kematian disebabkan oleh saya. Even tanpa saksi pun, ye saya mengaku telah melakukan kesalahan itu walaupun tanpa sengaja (-_-')

Bila tengk keadaan kura-kura yang mati tu, sangat sadis ! Mati tersepit dicelahan batu. Leher patah, sebab pada leher dia nampak dah terkoyak.

Kenapa terselit dicelahan batu ?
Saya cuci lah tempat tinggal mereka, dan main letak je batu tu. Kura-kura kan suke main hidden2. So saya rasa, saya letakkan batu tu dalam keadaan tak kukuh. Bila kura-kura tu cuba berenang ke bawah batu tu. Apa lagi, tersepit, dan mati lah :(

Haih. Tak pa, ada lagi 4 ekor. Tak pa.. Kura-kura, maafkan saya ye. Bukan niat menyiksa, niat saya baik untuk membersihkan kawasan, tak sangka menimbulkan kecelakaan.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: