FOLLOWER

Sunday, September 9, 2012

HANTU AIR

Sunday with family !
1st plan just nak bawa adik2,
Masa bersiap, pujuk juga mama dgn abah, saya kata : "jom lah ! Jom lah !"
Dan abah dan mama pun setuju join tgk wayang. Yeay !!

Cerita pilihan adalah "HANTU AIR" cuz tu satu2nya cerita yang sesuai ditonton untuk adik2 saya, yang lain semua action.

Bagi pendapat saya mngenai cerita tu, SERONOK !!! Lagi2 bila tengk dengan family, best !! Saya bagi 4 bintang. Pelakon pelwak pun bukan calang-calang. Ye sekarang populer dengan zizan dan johan. Tapi saya tak tahu kenapa saya tak ngam dengan cara mereka buat lawak. So bila tengk cerita lakonan apek senario yg sempoi serta pelawak yang lain. Mmg gelak sakan. Adik saya yg 4 tahun pn gelak besar okey. Bergema wayang dengan gelak tawa semua orang. Best ! Kalau uols ada adik atau anak kecik, bwa tgk cerita ni ye :)

Allhamdulillah semuanya berjalan lancar. 5pm kami sekeluarga sampai ke rumah. Dapat call, sekejap lg family en ridhuan nak datang beraya. Ok lah. Nti saya update lagi ea.

Take care,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...