FOLLOWER

Monday, September 10, 2012

BIDANG FARMASI

Ada benda saya nak taip. Ada benda saya nak cerita, tapi, mood tu tak sampai lah. So saya taip then saya padam. Kemudian saya ulang perkara yang sama. Haha.

Ok, kesimpulan lah ea.
Harini barang memang banyak sampai ke farmasi. Almaklumlah, awal bulan, tapi bekerja dengan happy dan bersemangat. bila busy, teringat pada kawan-kawan yang bekerja di farmasi rngit. Mereka lagi laaa hari2 stok ubat dan barang masuk. Huhu. Kami kat pgh, baru sehari, da nk muntah-muntah. So that's y kadang2 saya terasa, kalau nak ambil staff baru, hantar training kt rengit, bagi badan lenguh2 baru hantar ke pgh semula. Huhu

Dan harini, dikejutkan dengan 23 kotak barang dari n-reghco ! Saya oder pampers orang tua DR-P saiz (L) sebanyak 12 buah, just 12. Tiba-tiba tadi saya dapat 12 KOTAK ! 12 KOTAK + FREE 4 KOTAK bermaksud 14 KOTAK ! Pehhh, memang masalah, total harga RM2,088.00.. Pitam hoi, pitam.. Nasib lah kak Alai okey je. Fuhhhh. Allhamdulillah, semoga rezeki KakLai melimpah ruah dengan terjual nya Dr P tu nanti. Kalau lah tiba2 kak Lai kata "ekin !! U're fireddd !!" Terpaksalah minta borang jawatan kosong menjadi surirumah sepenuh masa pada incik lalan ;p

Esok nak sambung menyiap kn stok-stok yang sampai. Fuhhh, doakan segalanya berjalan lancar ye ! :)

Gunait,

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...