FOLLOWER

Sunday, September 2, 2012

EARLY SEPTEMBER


Assalamualaikum


at lasttttttt,
dapat juga update blog ! yess ! yess !
ok. ye saya dah dapat bb saya kembali,
dan incik lalan dah dapat bb dia semula.

TAPI, dalam phone incik lalan,
saya dah login email saya,
so sekarang my bb tak ada email,
nak betulkn setting phone pn saya mana retiiiii,
kena tunggu jumpa incik lalan nampaknya.

so jumpa incik lalan pun tk tahu bila,
harini mak incik lalan dn nadzirah dtg kl,
so incik lalan ambil mereka.
tak pa lah, minggu depan nampak nya my phone br
kembali normel. then yg tk sukanya
saya tk dapat notifiction fb,
email pn masuk phone incik lalan...
sya ? kene online la baru tahuu


then, 
bila lah dapat jumpa wahidah,
da byk kali plan tk mjadi, huhu


so sorry wahidah,
insyaAllah ada rezeki kita jumpa k !
maybe ada hikmah kite tk dpt bjmpa,
nti kite plan elok2 ye ;)

with love,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...