FOLLOWER

Thursday, September 27, 2012

BILIK TIDUR IDAMAN DENGAN GAMBAR YANG HOT

I don't know why, saya rasa bilik ni sangat moden, simple dan sexy.

Adakah mungkin sebab warna ?
Adakah mungkin sebab gambar perempuan yang tergantung tu ?? Huhu.

Kedua-dua kemungkinan tu memang ada. So, saya nak gambar bilik saya ada macamtu. Tapi tak ada lah nak bogel nampak bahu macamtu. Jangan buang tebiat oiii. Nanti kalau saudara mara datang rumah tumpang solat ke. Ternganga tengk gambar saya macamtu. Dan sedar diri hoi, badan tak melepak mana hoi ;p

So, sila ambil kan gambar saya ! Silaaa. Saya nak macamtu juga.. Ada mana2 photographer lain tak ? Asyik incik lalan je ambil kn gambar. Rasa sakit pula hati ni. Boleh lemah jantung dibuatnya.

Sebab ? Bila dia ambil gambar saya, mulut dia tak henti-henti membebel serta mengkritik:

1) "aduhh makin bulat muka dia ni la, macam bola dah !"

2) "hari2 makan apple, jangan makan nasi. Makin hari makin gemuk. Makin gemuk hari-hari"

3) "senyum macam cantik sangat, bukan cantik pun"

3 statement kat atas ni je mampu buat saya menangis air mata darah okeh. Peh, mana tak stress ?? Haha. Lagi2 kalau dia dah explain bab kalori lah. Seerius stress.

Actually tak amik hati pun, sebab statement dia : "ala kamu tu, kalau kite cakap berkias pun jawapannya 'ADA CAKAP KE? BILE' so sebabtulah ayat kite ni tak ada bkias2, straight je, senang faham, tu pn asyikk tak faham juga"

Cuma statement makan hati : "gemukk, kita kahwin lain" peh !! Memang makan jantung berulam hempedu ! Haha.

Nak buat joget ganggam style pulak lah tiap malam. Bagi langsing. Hahaha. Ok, bye.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...