FOLLOWER

Sunday, August 5, 2012

TO DATO LEE CHONG WEI

" U tried ur best to get silver medal to our malaysia, I'm proud of u dato' "

Tak pernah seumur hidup saya kisah tentang olimpik. Sukan-sukan. Langsung tak pernah dikisahkan. Apatah lagi apabila lagi as muslim, saya rasa olimpik adalah permainan orang kafir untuk meraikan dewa zius mereka. So, I'm sorry. Banyak perkara lagi yang wajib ditonton berbanding olimpik.

BUT, sebagai rakyat malaysia. Pasti saya tahu sesiapa yang mewakili malaysia. Tetapi still saya tak ambil kisah kecuali satu nama ni, yang dimana-mana lah sure orang boleh kenal dan tahu even tiap kali tgk berita part sukan je masing-masing buat muka mengantuk iaitu Dato' Lee Chong Wei :)

Dato' LCW adalah harapan tertinggi dan terbesar rakyat malaysia untuk memiliki pingat emas. Satu malaysia berharap kemenangan beliau.

And I wonder :
"Kalau lah saya jadi Dato' LCW, stress giler lah.. Umpama menanggung beban yang berat dibahu, kalau menang disanjung, kalau kalah dihina" -takut kan ????

Dan semalam, emas berpihak kepada Lin Dan. Then Dato' LCW menangis atas kekalahan, dia tweet pada rakyat "I'm sorry"...

Dan saya tersenyum tgk respon positive orang sekeliling termasuk saya sendiri nampak usaha keras Dato' LCW. We never blame u dato'..menang kalah adat bertanding dan kekalahan dengan lindan pun kalah tipis, dn kami nmpak usaha keras dato'

So dato lee chong wei ! I'm proud of u ! We never blame u for silver medan and not gold medal. Even kami tak dapat makan baskin robin free, don't worry ! Ais krim malaysia pun dah cukup. Don't give up ! We love u :)

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...