FOLLOWER

Monday, August 20, 2012

TERIMA KASIH

Terima kasih atas penghargaan yang diberikan. Haha. Rasa seronok mendapat hamper setinggi my lil sibling, awal (4thn), terasa segala usaha berbaloi-baloi. Huhu.

Thanks ye incik lalan, ye, hamper ni memang besar, hamper ni memang tinggi, coklat dlm pn mahal2, siap dpt cwan2 yg cantik. Even saya mengambil hamper ini ketika awak sedang berada di Kedah. Dan saya hanya MMS dan BBM awak menyatakan rasa gembira dan syukur nya saya atas penghargaan ini. Hahahaah ;p

Tak dapat duit raya, hamper raya pun I'm okey. Hhehe. Jangan lah awak khuatir ye, kerana saya akan MMS setiap kali saya menjamah setiap snek pd hamper ni agr awak turut merasa keenakkannya even dlm gmbr. Sesungguhnya saya sungguh teruja dan berpenat lelah semasa mengangkat hamper tu untuk dimasukkan kedalam kereta, tp saya bpuas ht dengan hasilnya. Apatah lg tnpa berkongsi dgn awak ! Huhu

Telah saya katakan :
"Orang tua kena mengalah dengan orang muda, kan saya ni muda lagi, awak tu da tua, tk malu ea berebut dengan orang muda ??" ;D

Dan even kamu asyik bebel-bebel-bebel. Saya tetap nk ucapkan :
"Terima kassseeeyyyyyyy". ;p

With love,
FatinFashiekin


Ahmad Faizal Sulaiman

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...