FOLLOWER

Monday, August 20, 2012

RAYA KE-2

Memandang kan kerete saya tu,
Ada sedikit problem
So plan saya dgn kwan2 tpksa dibatalkn pada thun ini (-_-)

Tapi petang tadi zaihan dtg rumah,
Maybe malam esok akan ada perjumpaan dengan rakan sekolah rendah yang sekampung !
Tak sabarrr ;D

Harini, 8am saya blari kmelaka sat,
Guna krte abah. Ad pesanan.
11am saya balik ke pagoh semula,
Dan jln jammed ! Sobs.

Then program saye,
Menjaga rumah cuz ramai ramai ramai saudara mara datang..

Esk saya dengan family akan bjalan jauh.
Tengah anak dara ni kenalah tunjuk muka pada orang tua, saudara dekat dan jauh pada setiap kali raya. Bak kata mama "nanti kakak kawin, ingat dieorg pada kakak".. Yeke ? Huhu

Ok. Nk tdr !
Esk nk brya ke rumag girlfren tcinta.
Nite semua :)

With love,
FatinFashiekin


Ahmad Faizal Sulaiman

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...