FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SI PANAS BARAN


Salah seorang daripada sahabat saya mengalami masalah,
terbelenggu oleh si panas baran dan katanya tiada jalan keluar,
walhal telah saya kata kan dan jerit kan
"belum terlambat !!"
tapi saya tahu, dia sayangkan pasangan nya itu.

sebagai sahabat,
sesungguhnya saya khuatir sesuatu yg buruk
akan menimpa beliau.
percayalah, PANAS BARAN,
adalah sebuah tabiat yang mengambil masa untuk dilupuskan.
ketika meminta maaf 100% perangainya akan berubah
menjadi sopan santun,
tetapi apabila kemrahan mmbara dihatinya,
PERCAYALAH apabila kaki hinggap dimuka pun
dia tidak akan memiliki sedikit rasa penyesalan.

Apa yang patut saya lakukan ?
berulang kali saya kata kan "jangan"
dia masih disitu dan setia.

ikutkan hati,
saya nak jumpa pasangan dia dan buka langkah silat,
dan belasah si lelaki dayus tu cukup-cukup!
ikutkan hati lah, tapi Allhamdulillah sekarang ni
saya still ikut kn iman

kadang-kadang rasa pelik pada si panas baran kn ?
mudah2 memaki hamun.
dan sejujurnya saya pernah berhadapan dengan si panas baran,
ye ! percayalah !
sebab tu lah saya sangat merasakan
betapa salahnya jalan yg dipilih sahabat saya tu.
please lah, dia dah buat macam-macam dah.
just kick him ! kickkk.

kalau nak cerita hal panas baran,
kalau lelaki, panas baran perlakuan,
silap sikit pang ! pang ! pang !
kalau panas baran perempuan pula,
emosi. sangat emosi !
almaklumlah mulut perempuan kan laser,
sekali membedil dan mengungkit,
nescaya bergegar rumah.

apapun, kepada panas baran sekalian.
please lah. berhenti berfikir yg uols tu raja atau ratu.
kalau uols tk blh jaga partner korg sebaiknya,
kat luar ni ramaiii lagi orang boleh jaga tau.

contohnya saya, saya penyanyang tau. hewhew ;p
*apa kejadahnya aku duk gelak camtuh ! haha
nasiblah sya dah ada incik lalan,
so uols dah terlambat untk merasa nikmt kasih syg saya

ok dah melalut,
berbalik kepada topik.
kepada pasangan my friend tu.
behave !anda dalam pemerhatian saya !


i'll kick ur face klu u bt apa2 pd kawan i ! haha

with love,
FatinFashiekin

No comments: