FOLLOWER

Tuesday, August 28, 2012

SAMPUL DUIT RAYA HANDMADE

Terima kasih kak ani bagi angpau ! Hehe
Dan seriously respect cuz dia sanggup buat sendiri dengan kemas dan tertib ! Fuhh,

Saya tengk jumlah kertas pun tak larat tau, apatah lagi mengunting "bunga" itu sebanyak 100keping. Lepastu nak menampalnya pula. Maybe 3 keping pertama saya mampu buat dengan kemas dan cantik, tapi pada helaian yang ke 33 mungkin dah compang camping, eh saya rasa bukan helaian ke 33. Kemungkinan besar helaian yang ke 13 saya dah give up. Huhu

Apa pun terima kasih ! Tahun ni saya dapat 2 duit raya ! Dari kak ain dan kak ani. Tahun lepas dri kak ain sorang ;p

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...