FOLLOWER

Friday, August 17, 2012

PEREMPUAN KALIS

Assalamualaikum

tak saya sangka dan saya menduga bahawasanya bila menghampiri raya,
macam-macam menimpa.
tapi, still kata pada diri :
"pasti ada hikmahnya ! kerana Allah tak kan menjadikan
sesuatu itu sia-sia !!"
berkumat kamit mulut memperingati ayat itu,
hal kereta entah malas nak cerita,
raya nanti nak suruh my uncle check

my phone ??
huh, dah nak raya ni lah dia bt perangai
bila ambil gambar memory tak blh nk attach.
danny ? masuk hospital,
sesak nafas + semput..
so currently my phone pada
incik lalan.
Rutin saya bila danny masuk wad ni,
9.30malam balik kerja je terus ke hospital muar
(jarak masa pjlanan 1 jam)
sampai je hospital, tukar shiff dengan mama,
saya bermalam di hospital.
ye ia sesuatu yang sangat mencabar bagi saya,
tidur secara duduk, 
kalau tak tahan, saya akan tidur sebelah danny. haha
tapi tidur still terganggu cuz every 2 hour saya kena bagi dia gas,
bila bg dia gas saya kena tunggu sampai habis
dia sedut then pakai kan dia oxygen.
ouh ! so kesimpulannya saya tak tdur,
nasi pun lama tak jumpa tau.
bila buka kat farmasi just makan soto je,
sahur makan KFC,
dah lah saya ni kurang bertenaga tnpa nasi.
seriously badan letih.
6 pagi, bekejar pula balik rumah
sebab nk tukar baju, takkn nk pakai uniform smlm kn ?
nanti cstmer pengsan sebab bau bdan saya. hehe

Yang paling saya benci, benci, benci.
jammed ! dah nak raya kan,
traffic light sure jammed.
terutama traffic light sbelum simpang hospital.
peh, dari parit stongkat tu jammed.
kereta pula berebut-rebut nak masuk (-_-)

kesimpulannya,
raya tahun ni, mama kata
"jaga rumah"
dan saya dapat pesanan untuk mjaga ikan.
haha. huikmahnya,
supaya berjimat ! :)

incik lalan kata,
kamu kan perempuan besi.
boleh harungi semua ni.
macam2 kamu blh buat.



ok. nanti saya update lagi. bye
dah nak raya !
selamat hari raya ye

with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...