FOLLOWER

Thursday, July 5, 2012

MENGASUH

Balik kerje dan mengasuh mereka,
Dari seorang ke seorang,
Hei that's y saya suka anak lelaki dan budak lelaki kot.
Sebab saya mempunyai kepakaran mengasuh mereka dan melayani ragam mereka.

Plus, saya suka bila tengk
Dieorg main bola.
Buat something yang mencabar,
Contoh : belikan mainan (kereta control) then dieorg cabut tayar dan body2 kereta, then pasang balik.
And maybe lah saya suka "boy" cuz adik2 saya lelaki. Selalu layan karenah dieorang :)

And, Kalau perempuan pun,
Boleh pakai kan pakaian cantik2. Kn ? :)
Tocang-tocang lah.
Anting2. Cincin. Rantai.
Sweet :)

Gegirl wif mummy,
Boby wif daddy.

Waa ! Da cukup,
Stop dreaming.

with love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...