FOLLOWER

NUFFNANG ADS

EJAN @ ATONG AUTO SERVICE

Alllhamdulillah. kereta sudah pulih ! :)
senyum lah sebab kereta dah sihat walafiat.


perkhidmatan di lakukan oleh
mr ejan @ atong auto service.
layanan dan perkhidmatan yang sangat memuaskan
even itu bengkel baru.

lepasni saya akan hantar kesana lagi
kalau ada apa2 masalah,
sebab memuaskan hati.


dibawah merupakan senarai permasalahan
yang terdapat pada kereta saya.
macam-macam penyakit yang logik. huhu

mr atong : kereta temperature pernah tinggi kan ? dan main bawa je ?
saya : a,ah (-_-") *kantoi pulakk

mr atong : servis selalu dilengah lengah kan ?
saya : a,ah (-_-") *aduh ! kantoi lagi !

mr atong : selalu bawa kereta lajukan ?
saya : a,ah (-_-") *mana dia tahu semua ni ?????????

segalanya betul dan saya jawab dengan anggukan
yang perlahan. hehe
disebabkan faktor pengabaian thats y lah penyakit merebak.

bak kata incik lalan :
"kereta kamu sebelum ni masalah kaki,
masalah tangan, masalah pinggang,
sekarang JANTUNG tau (enjin),
ni dah kena beribu. kalau still bawa kereta lanyak,
tak ambil tahu juga. kita tak tahu lah nk kata apa lagi,
pergi beli kereta baru"

ye, ye, mengaku.
mama dan abah pula kata :
"kakak bawa kereta ganas ye ?
tgk keadaan kereta tu, akk ni bawa ganas"

mr atong :
"kereta awak ni bukan kereta turbo atau kreta lumba,
enjin kecil, tak boleh bawa laju sangat,
jangan paksa enjin.
tu yang meragam enjin"

me : ye ye ye mengaku,
saya selalu bawa 160kmj dan saya selalu kena saman.
saya akan pastikan saya tak kena saman lagi
dan bawa pada takat didih 110kmj sahaja.
*takat didih ?? yela, bawa pelahan, ghati mendidih ;p
hahaha


oh my lovely car !
jangan lah merajuk lagi.
saya janji tak ungkit2 nak tukar baru,
saya janji kalau incik lalan bising kutuk2 awak.
saya akan pertahankan awak
dan kata awak dah lama berkhidmat untuk saya.

with love,
FatinFashiekin

No comments: