FOLLOWER

NUFFNANG ADS

DUIT RAYA

Assalamualaikum

baru ramadhan yang ke-11 dah sibuk buat senarai nama saudara mara, sepupu sepapat
dan anak-anak buat. ofcz lah, nanti terkurang cemana ???
biar terlebih jangan terkurang kan ?
*gaya explain macam setiap seorang saya nak bagi beratus kan ?
*sila pitam. haha



WAJIB

1) Mama
2) Abah
3) Atok
4) O'os
5)  siblings : awal, daniel, aza


BELAH MAMA "tok yang"

1) B-Yati : akhmal, ewan, wani, uyun (4)
2) B-Mimi : piqa, iza, faiz (3)
3) Wk Mah : Suhadah. (1)
4) Kak Azi : Ain, Adam (2)
5) Mak long : Fairus, Firdaus (2)
6) Kak As : Aisyah + newborn (2)
7) Abang Asrul : Qayyum, Alisya + newborn (3)
8) Abang Cham : Amy, Adin, Akimi (3)
9) Kak Razie : (2)
10) Aniq : (2)
11) Kak Ain : (2)
12) Wk Yong : Olin, Ayu, Syafarizan (3)
13) Kak Ude : Tasya (1)
14) Wk Nor : Siti, Mamat (2)
15) Mak Ude ; (5)



BELAH ABAH

1) Cik ikin : Aidil, Aqil, + ontheway baby (3)
2) Cik Dira : Ireen, Sara (2)
3) Mak Ude : Najwa, Amar, Lisa (3)
4) Cik Ila : Nazrul, Nurul, Hisyam, Naza (4)
5) Mak Long : Pipik, Faris, Lina (3)


Haaa, tu saja list yang saya ingat lah.
TOTAL : 57 ORANG TERPENTING
nanti kalau dapat imbasan wajah2 yang saya terlupa,
penambahan akan dilakukan.
ini senarai pak cik mkcik dn spupu yg trapat.
belum campur yang jauh2 lagi,
yang kot terjumpa dan terserempak.
dan ni belum campur yg ontheway lahir.
tahun depan bertambah-tambah-tambah
sebagai orang dewasa kena lah hulur. haha
masa bujang ni kena lah hulur,
*nanti saya kahwin, ada anak, murah lh rzki ank saya kot 
*tutup muka, cakap pelahan2 ;p

incik lalan pun seram nampak jumlah saudara mara saya
bila berkumpul. huhu.
baru lah gamat meriah kan ??
yang penting ! tak sabar nak munjung2 makanan.
seronok ! meriah :)


okey2. 
selamat berbuka uols !

with love,
FatinFashiekin


No comments: