FOLLOWER

Wednesday, June 20, 2012

WORDLESS WEDNESDAY

Bila bukak blog orang lain,
tiba je rabu. sure tajuk entry
"WORDLESS WEDNESDAY"
actually, dulu saya tak faham.
kenapa mesti "wordless wednesday" ??
apa tu ? kenapa dengan wednesday ?
oh ! rupanya bermaksud,
RABU merupakan pertengahan hari (weekday),
isnin. selasa. RABU. khamis. jumaat. : weekday
sabtu + ahad : weekend
haaa, baru faham.

yela, orang macam saya ni kan talkative,
tak pernah wordless langsung lah.
so feeling2 nak wordless tu memang tak ada.
memandang kan orang sebut wordless,

so saya cuba untuk berfikir,
apakah kata-kata yg betul2 saya nak kata pd harini ?
kata2 yg mengambarkan wednesday saya.



thats all ! :)
ha, tadi mama call dan mama kata result exam,
adik dapat number 3. Allhamdulillah.
Tapi, dah pernah kata, kalau dia dapat result
1. 2. 3
saya akan beli kan dia basikal fixie (-_-")
kena tunaikan janji nampaknya. huhu.
apapun, tahniah Mohammad Dinie Daniel @ Danny

with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...