FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SO SICK

Ye saya bekerja difarmasi,
Ye saya dikelilingi ubat,
Dan ye saya sdg mhidap selsema !

Oh Tuhanku,
Sangat-sangat menyeksakan,
Bila ada custemer je paling tension,
Lagi-lagi yang mencari ubat selseme,
Part nak bagi penerangan + tahan bersin adalah situasi yang sangat memilukan diri :(

saya pesan pada cstmer yg selsema :
"Ok cik, ubat ni makan sehari sebiji ye. Banyakkn minum air kosong, dan paling penting kurangkan makan durian, sekarang tengah musim durian ni, cuaca pun panas, kalau cik x jaga pmakanan, nanti SELSEMA MAKIN TERUK DAN HIDUNG MERAH MACAM SAYA" huhu. Tergelak custemer tu,

Dan pak cik tu kata ;
"Awak pun kerja farmasi pun selsema ? Macammana ? Aih durian tu, mana boleh tahan.. Tengah musim.."

Saya balas :
"Nak cepat baik, hantar durian ke sini. Gerenti cepat baik cik. saya selsema tak pa, ubat banyak.. Tu cara mujarab, mesti cik cepat baik" heehe


Serius tak boleh tahan, asyik bersin je. Makan antamin (ubat selsema warna kuning tu) 4 biji saya telan, apa pun x jalan, maybe ubat tu tak heran pada penjaga kan ? (-_-")

Oh ! Cepatlah sembuh !

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: