FOLLOWER

Sunday, June 10, 2012

SHOPAHOLIC

Memandangkan awal bulan,
Memandangkan dah lama tak shopping,
Memandangkan pi kerja handbag pun dah tak muat nak letak makeup..
Memandangkan komisyen for last month pun sangat menepati piawaian,
Memandangkan keadaan mengizinkan,
Memandangkan tiada halangan..
Memandangkan komitment semua dah disettlekan.
Memandangkan next month boleh diet plus save budget sbb dah puasa.
Memandangkan harini saya tak dating.
Memandangkan adik2 ajak saya jalan-jalan.
Memandangkan saya pun da lama tak pi shopping cmplx muar.

Harini saya pi la shopping :D
Wif siblings lah !
Serunuk ! Eh, seronok.

*yeah, harini saya memang kelihatan seperti "MOMMY" tapi I don't care. Sebab saya memang nak sangat ada anak. Dan saya suka bila orang panggil saya "PUAN" .. Tapi bukan "mak cik" okey ? (-_-) jaga-jaga bahasa haaa ;p


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...