FOLLOWER

Friday, June 22, 2012

MENUNTUT HADIAH

Kan saya dah pernah kata, danny dapat number 3 dalam exam. Saya dah janji nak beli kan dia fixie. Ye memang dia ada membuat tuntutan seperti yang saya sendiri dah agak.

Tapi abah kata, kalau nak beli basikal baru, tunggu awal tahun nanti. Sebab sekarang dah hujung tahun dan kat rumah pun dah ada 3 biji basikal tak digunakan, termasuk basikal awal ;p

tetapi, janji tetap janji. Dia tetap menuntut hadiah, so, belikan dia kereta control. Allhamdulillah sebab dia pilih pada takat harga berpatutan *fiuh !

Menghabis kan masa dengan keluarga adalah sesuatu yang indah. Apatah lagi bila dapat beli kan something yg buat mereka tersenyum.

Dan saya percaya, dan sangat percaya. Susah macammana pun kita, kalau kita menggunakan rezeki yg kita ada untuk keluarga kita, terutama ibu bapa kita. Nescaya ! Allah akan murahkan rezeki kita dan membuatkan rezeki kita sentiasa mencukupi.

So, jangan kedekut2 sangat ye. Duit blh dicari, kegembiraan ahli keluarga yang abadi ! Dan dah pesan pada danny "belajar betul-betul ! Nanti kakak bagi hadiah lagi" :)


With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...