FOLLOWER

Wednesday, May 16, 2012

POCONG THE DRAMA

Nak tahu ??
Kecoh seantero perumahan. Ada orang nampak hantu pocong. LOL. Adakah ianya lawak ??

Ye. Untuk pengetahuan semua, saya lah orang pertama yang gelak terbahak-bahak bila mama bercerita tau. Its funny and very the lawak orang dulu-dulu.

TETAPI,
Bila drive sorang-sorang waktu malam baru lah rasa perkara tu tak lawak. Hehe.
Dan saya mula membenci TV3 kerana tak habis-habis ulang tayang wajah hantu tu !!

Ish, zaman moden kan ? Sana sini lampu lip lap. Masih ada orang percaya benda macamtu. Ye, saya memang tak percaya, cuma saya segan je ;p

Sejak berita itu tersebar, so abah menjadi mangsa anak gadisnya ini. Saya telah bagi abah jadual bertugas dan awal-awal infom abah tentang waktu msuk tghari balik malam. Atau OT.

"Abah, kakak ot malam ni, abah pun balik kerja lambat eh kita balik saing"

So tiap kali balik kerja teruss saya yang jemput abah. Dan bila saya balik petang, abah pun balik petang. Macam-macam ragam ek anak dara dia yang seorang ni ?? nama pun gadis kan ? ;p

Ye sebelum ni balik kerja je like always, setiap malam lpas tutup farmasi akan call incik lalan, tetapi sejak dia mengetahui perkara ni, dia menjadi busuk hati dan mula berkata :
"Eh ! Cube tengk sidemirror. Ada pocong ! Berkain kapan putih ! Dia kejar kamu lah ! Dia nak tumpang !!"
Memang sangat-sangat tidak boleh dijadikan tempat mengadu dikala ketakutan (-_-")

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...