FOLLOWER

NUFFNANG ADS

MEMORI DAHULU-FARMASI SIHAT

Peringatan : semasa anda melihat gambar-gambar ini,
diharap tidak mengeluarkan persoalan
"is it u ??!!"
kerana soalan itu tidak akan dijawab ;p


bila tengk gambar-gambar ni,
tersenyum sorang-sorang secara meleret-leret
cepatnya masa berlalu
banyaknya benda dah berubah
gembiranya kenangan dahulu
*rindu kak ain so much-much !

masa ni dia tengah kurus
masa ni DSLR belum muncul
masa nih tengah trend kodak
masa ni semua anak dara
masa ni kami tak ada facebook
masa ni kami cuma ada hp
masa ni kami tak suka baca blog
masa ni kami tidur sama-sama
masa ni kami menangis sama-sama
masa ni kami takutkan hantu sama-sama
masa ni kami kena hujan sama-sama
dan, masa ni kami punya uniform lama lah ! ;p



rumah sewa kami suatu ketika dahulu
apa jadi entah rumah tu sekarang,
bilik ada dua, tapi setiap malam
semua tidur diruang tamu. hehe
*kreatif dan ceria kan ?


bila tengk gambar ni,
maaflah, saya tak tahan nak gelak
tengk muka kak ain, tgk muka saya.
*yelah kalau dulu ambil gambar,
kalau boleh hp tu dekat ats kepala br nampk comel. ahha ;p


dulu saya ada lesung pipit,
kini tiada lagi, disebabkan
ketembaman pipi yang melampau.
haa, saya suka gambar ini,
sebab kelihatan kak ain tersepit. hehe


iye, iye, kami memang suka bergambar ;p


dimjlis perkhwinan kak ain janal,
dan sekarang kk ain dah ada 2 ORANG ANAK ok.
kemajuan dn perubhn yg ketara.
saya ? ok sabar-sabar


ok. tu je.
kk ain, sure masa u baca entry ni,
u pun senyum sorang-sorang macam i. kan ?
rindu sangat lah macam dulu,
muda menawan, tk pk hal kahwin lah,
semua lah.. yang kita tahu,
perut kenyang, hati girang ;")

gambar-gambar ini jua menunjukkan,
betapa tua nya kami sekarang

with love,
FatinFashiekin

No comments: