FOLLOWER

Monday, May 28, 2012

DOA UNTUK BAKAL JODOH

Doa terhadap bakal Jodoh, serta memohon dari ALLAH SWT supaya dikurniakan pasangan dari kalangan yg baik2..InsyaAllahh,

" Bismillahhirohmanirrohim..
(Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..)

Ya Allah, dalam soal pilih Cinta dariMu, banyak perkara yang aku ingin elakkan. Iaitu yg PERTAMA, Kau jauhkan aku daripada dikhianati dan dibohongi olehnya (pasangan) kerana aku tak daya utk dikecewakan lagi..

KEDUA, Ya Allah, Kau hilangkan rasa risau dan bimbangku daripada berfikir pada perkara2 yg negatif terhadapnya(pasangan)..

KETIGA, Kau kurniakan aku seorang yang boleh membimbing dan mengajarku terhadap erti Cinta agung yg sebenar.. Cinta-Mu, akan sentiasa aku utama dan kejar2kan dan pada dia(pasangan) jugalah aku berpaut, untuk meraih Cinta Syurga dari-MU

Aminn :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...