FOLLOWER

Monday, January 16, 2012

GEMERSIK KALBU (OBSESIKU)

Lirik lagu : AQASHA-OBSESIKU

Mata mu
Bibir mu
Pipi mu dan Juga Senyum mu
Membuat aku lebur hanyut di dalam Ghairah kernamu..

Tubuh mu
Harum mu
Hati mu Oh Semua Aku Mahu,  

Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara disetiap Pagi hari mu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga Kau Tahu
Ku Gilakan mu,

Aura mu memujuk rayu hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu

--------------------------------------------------------

Oh ! Jatuh cinta dengan kesantaian lagu ini. Relax, santai, manja, mengoda, nakal, lembut, romantik dan charming !! 

Bila dengar je terus bbm incik lalan :
"Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu, Luahkan Perasaanku, Membisikan Aku Cinta Kamu, 
Asmara disetiap Pagi hari mu,
Dengan harapan agar kau tahu, 
Semoga Kau Tahu
KU GILA KAN MU"

Then dia balas :
"Tak malu ea nak gigit2 telinga orang ??"

Me :
(-_-") 

Drama GEMERSIK KALBU di TV3 pada pukul 7malam tu sebenarnya adaptasi dari novel dan saya ada novel tu ! So ending story semua dah tahu. 

Dulu, LAGENDA BUDAK SETAN then STANZA CINTA then KASIH YANG SUCI then OMBAK RINDU then GEMERSIK KALBU. Rasa sangat berbangga kerana semua novel tu saya ada, bila orang lain sibuk ke stationery mencari novel2 tersebut, saya tersenyum riak dan berkata dalam hati "dah tahu dah endingnye~" hehe ;p

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...