FOLLOWER

Thursday, December 15, 2011

POST SAMBIL MENANTI

Assalamualaikum

Right now & currently (1.05pm) actually saya sedang. Beratur dan menanti waktu untuk checkin. Memang seriously sangat crowded. U all ambil lah hotel paling mahal sekalipun mmg sure penuh lah genting higland ni. Apa pun, Allhamdulillah pjalanan bjalan lancar. 2 kereta. Kereta saya dan incik lalan. Saya naik incik lalan dan abah follow belakang, incik lalan pemandu manakala saya menjadi TUKANG KUPAS PISTACHIO & penyuap makanan. Mgade kan ? Haha. 1stly sesat. Ok bukan sesat lah tapi kami tsalah pandangan dan tak nampak signboard tapi xde lah tersasar jauh. Dan tq kepada blackberry kerana menyediakan kemudahan GPS (ok akuh blh jadi duta blackberry) hehe. Dan now saya nak mengadu, saya beratur panjang nak dapat kn Q manakala incik lalan sedg duduk mhadap screen TV. Bila da sampi dengab kauntr bru lh dia continue dan mgantikn saya.Mama dan abah, saya suruh mreka menunggu ditempat menunggu, sian pula surh bdiri mnnti dengn beg yg byak.

Cuaca actually mendung, tapi I don't care, yang most important dapat checkin. Sebab pmainan tu lg 2hari kan kami disini. So xde kelam kabut sangat pun, hopefully everything gonna be awesome.

Ok lah, nak blogwalking sementra menunggu turn. X ramai lg pun, kepada kak ani dan kak aida, nti saya akan upload gambar HAPPY saya. Hahahahahaha (kena lah gelak besar) ok bye :)

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...