FOLLOWER

Saturday, December 24, 2011

MERAIKAN CUTI

25 DISEMBER 2011

Sunday / holiday

Last night saya mimpi makanan, fuih dasyat kan ? Siap mimpi saya handmade big apple lah, choclate cake, then plus mimpi orang ramai gotong-royong tolong saya memasak. Memang tahap melampau lah kan perut saya ni ? *sigh. Actually,before sleep tu memang saya ada plan nak makan macam-macam. Nama pun cuti kan ? Malam tadi pun sebelum hantar elisya balik kedah wif jantung hati kami makan MarryBrown but seriously disebabkan saya sakit kepala+selsema+sakit tekak+batuk so apa yang saya makan tidak mempunyai deria rasa. Tawar je T_T

So, today, nak makan banyak-banyak, rehat banyak-banyak, tekan-tekan remote control sambil golek-golek depan tv, gelak-gelak kat FB, celoteh banyak-banyak wif jantung hati, intai-intai blog orang. Dan petang pula ajk adik2 pi taman rekreasi. Waah ! Indah nye ! Harini, just stay relax and cool wif familia :)

Esok pula, OMBAK RINDU ! Hopefully lah incik lalan cuti for christmas. Hopefully !

Me : yang, esok cuti tak ?
Him : tak tahu lagi.

Selepas 1 jam

Me : cuti ke tak ?? 
Him : entah tak fikir lagi

Selepas 1 jam

Me : cuti ke tak T_T
Him : hahahahaa (gelak besar) tak habis2 dengan soalan ni. Tak tahuuu. Hahahaha

10minutes ago

Me : orang disane, orang disini nak tanye ni, orang disane sudi teman orang disini tengok ombak rindu tak ??
Him : hahaahah, OMBAK RINDU ?? Kite tengok mission impossible lah, box ofis tau. Ok ??

Sampai sekarang saya still tak tahu Doktor Ahmad Faizal tu kerja atau cuti, haish. Kalau dia kerja esok so maybe ambil tiket wayang yang pukul 5.30petang nampaknye.

Ok lah. Have a nice weekend guys. Actually ada gambar nk upload tapi still tak edit. Nti dah siap saya publish k :)

Muahh. Love u guys.
May Allah will always bless all of u.
Aminn

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...