FOLLOWER

Monday, December 19, 2011

LAST WEEK @MALACCA

Assalamualaikum

if u all ada baca post saya about last weekend
sure u all tahu saya ke melaka
dan masakkan something untuk jantung hati 


payah betul lh kalau ke Melaka weekend,
ditambah pula cuti sekolah. peh, masak dalam kereta ok.
padah kan akuh ni ? incik lalan byak kali suh guna smartax tp saya tak mau
yelah, ke melaka je pun, bt apa guna smartax macam manja sgt pula.
so padahnye macamni lah, tunggu lah sebiji2 kereta melepasi palang tu. hehe


dalam tupperware pink tu, sup dan salad + ayam
tupperware kuning pula, nasi.
tupperware merah pula sup tulang
mangkuk kecil tu gula & teh (rumah bujg mana ada apa)
dalam plastik yg diikat tu sos untuk nasi ayam dan sambal kicap utuk sup

then, lepas makan2,
tgk wayang, cerita ALVIN & CHIPMUNK


Serius bosan, serius mengantuk & serius tak lawak pun (-_-') 
incik lalan gelak2 tgk cerita tu dan saya menguap.
DAN oleh kerana dia merupakan pesalah
tadi saya kata pada dia

me : kamu, kite da fikir, kamu kene teman kite tgk cerita OMBAK RINDU
him : hhahahaha, tak habis2 dengan ombak rindu die, yela nanti kite teman
me : ala jom lah, orang kate cerite tuu blh buat penonton menangis
him : lah, kite tak nak buat kamu menangis, kan kite dah janji ? so cancel lah ea
tgk Ombak Rindu, tgk cerita lain. hehe
me : eh ! kamu bersalah, kenalah trima hukuman, tak kire, kite nak kamu
menangis dengan kite tgk ombak rindu. ok ?
him : yela. yela. minggu depan

semua tertanya-tanya,
kenapa saya mhukum incik lalan. apa salah incik lalan,
nothing lah, saje je, mengeratkan phubungan gituh ;p
bukannye bergaduh saling kejar mengejar
saya belasah dia ke, tak pun,
hukuman ini dilaksanakan supaya dia ingat,
dan dia sedar, besar atau kecik, itu salah dia
SEBAB kalau salah saya, saya pun kena denda !
Hah, adil kan ? hehe

2012 bakal menjelma,
incik lalan dah 31tahun. what !!!!!!!
sungguh tua. haha. saya ? bergetah lagi. huhu

hope ALLAH will Bless our relationship

with love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...