FOLLOWER

Friday, December 2, 2011

I SAY IT LOUD WITH PROUD

Assalamualaikum


hai. Actually, nothing much to update. just ade la a few things rase nk post dlm blog ni. 

Life : currently, my life seems to be so perfect. great life. great family. great friends. great lover. everything great lah! but saya tahu, langit xselalunye cerah.. one day, kite akn rase down blik, tp saya tak kisah lah, as for me. Saya sgt yakin dgn ape yg saya rase, so ape2 pun.. bile2 pun.. Saya rase happy, saya akn enjoy smpai akhirnye and bile tibe time sush.. sedih.. Saya akan blajar appreciate setiap saat. sebab saya pcaye, setiap kesusahan, ade hikmahnye.mane ade org happy je smpai mati kan?! my life full of ups & downs. Saya admit that. but yup.. Saya ni type jarang tnjuk, ketawa je. but for now, at this moment, im so thankful i was born as FATIN FASHIEKIN BINTI ANUAR. hehe. a small girl with big dreams. well., saya rase saya sgt enjoy with my life. 

Family : ok family. my everything. my heartbeat. enough to say. parents superb. Siblings hebat! well.. I'm not saying that they are very perfect but their imperfect parts yg ckit2 tu buat saya pandang mereke cukup perfect! *boleh faham ke bahase saya ni? heheh. yela, no one perfect dlm dunie ni. tp if kte tgk yg xperfect tu perfectly, they you go! so in short, saya bangge lahir dlm family saya. I LOVE THEM so DAMN MUCH..!! 

Love : heehe*malu.. Tibe2 saya teringt kate2 salah seorg kwn saya "boleh berthn ke relationship korang ni? Dengan status dia ?" time tu saya pun xtau lah nk jawb ape. heheh. Saya just ckp " we'll see " ..hehe. but now, everything perfect! mcm bru je rase tolak cinta dia and then terima dia. Konon jual mahal masa tu. Hahahah! *blushing! kejap je mase. tup tap tup tap da lama rupanya. but yup still so in LOVE. what else can i say? sayang, I love being around You. That's y even jauh, kite sanggup drive jauh untuk jumpa kamu, even its just 5minute je kite bjumpa. thanks for being such a weird boyfriend. I LOVE YOU. and will always do. Fullstop. ♥

Friends : oh part plg menarik. semakin saya membesar, saya rase dunie semakin mengecik. heheh. situ sana sini, merata2 kawan2. heheh. glad having u guys in my life. but yea.. i have 4 girlfriends that I cant live without. they bring colours into my life. my dear sisters @pharmacy, u know who u are right? thanks for always being there when I need You and you are my 'butterfly'.!! :) to all my friends, thanks for being a part of me.thanks for all ur supports. to those kawan yg lupe kawan, xpe saya tetap ingt korang.

Works : ok. I'm enjoying what I'm doing. but struggling at the same time. bile kita da bkerja, bru kita tahu, yg its not that easy to be someone who you dream of. work hard is the key. haihhh.tapi untuk work hard pun its not easy, perlukan kecekalan menempuhi hari disebabkan kemalasan yg sentiasa mbelenggu diri. heheh. tp xpe2, sabar. Saya sgt byk plan untk future wif him so kne struggle. no matter what. Jimat cermat ! :)

I say it loud and I say it with proud. 

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...