FOLLOWER

Thursday, December 1, 2011

BERSYUKUR SEBAGAI FATIN FASHIEKIN

Assalamualaikum

  1. Saya bersyukur kerana my birthday i got new laptop secara percuma*rezeki dari Allah
  2. Saya bersyukur kerana dilahirkan sempurna akal fikiran & fizikal *Allhamdulillah
  3. Saya bersyukur kerana diusia muda, saya memperolehi banyak pengalaman hidup
  4. Saya bersyukur kerana selalu didatangi kesedaran untuk menjauhi keborosan
  5. Saya bersyukur kerana memiliki Bos yang sering berkompromi dan mendegar suara hati perkerja ;p
  6. Saya bersyukur kerana My mama dan abah selalu mengawal pergerakkan saya dengan tegas ketika saya remaja *kini konon dewasa
  7. Saya bersyukur tidak menghidap penyakit kronik
  8. Saya bersyukur kerana memiliki nama yang sedap Fatin Fashiekin *konon HOT 
  9. Saya bersyukur kerana memiliki kawan-kawan yang happy good lucky dan memiliki banyak kakak-kakak *kawan atas usia
  10. Saya bersyukur kerana saya boleh meluahkan segala rasa kesyukuran saya ini
  11. Saya bersyukur kerana anda sudi membaca rasa kesyukuran saya ini
  12. Saya bersyukur kerana dikurniakan abah dan mama yang memahami saya
  13. Saya bersyukur adik-adik saya seram ketika melihat saya marah sekurangnya mereka menghormati saya dan gerun melihat kemarahan saya *fakta. haha
  14. Saya bersyukur saya suka makan banyak-banyak tetapi berat badan masih terkawal
  15. Saya bersyukur sebab teman lelaki saya sangat mudah diuruskan
  16. Saya bersyukur sebab mama saya suka cantikkan bilik anak dara dia kemudian masak sedap-sedap. just beritahu je teringin makan apa *Truth !
  17. Saya bersyukur abah selalu nampak tegas tapi abah sayang kami sangat-sangat
  18. Saya bersyukur sebab keluarga saya sangat sporting dan open minded 
  19. Saya bersyukur sebab adik-adik saya dengar kata saya
  20. Saya bersyukur sebab bekerja di Farmasi Sihat, saya tak kena buli
  21. Saya bersyukur Ahmad Faizal Sulaiman suka buat lawak
  22. Saya bersyukur sebab saya banyak bercakap dan boleh menjadi promoter vitamin ke2 terbaik. sebab number 1 kak ani. hehe
  23. Saya bersyukur walaupun saya tak berapa cantik, tapi masih ada kekasih yang menerima seadanya
  24. Saya bersyukur kerana walau saya selalu menyucuk pesakit, tetapi saya masih sihat sejahtera *Allhamdulillah
  25. Saya bersyukur kerana kembar saya, Noraini Shariat suka pujuk saya bila saya menangis
  26. Saya bersyukur sebab saya suka ketawa
  27. Saya bersyukur sebagai warganegara Malaysia
  28. Saya bersyukur saya masih ada dara
  29. Saya bersyukur kerana saya beragama islam
  30. Saya bersyukur menjadi perempuan kerana boleh make up cantik-cantik
  31. Saya bersyukur kerana rambut saya mudah diuruskan dan kelihatan beralun KINI. haha
  32. Saya bersyukur dengan tubuh badan saya
  33. Saya bersyukur sebab orang sudi melayan karenah saya
  34. Saya bersyukur kerana saya tidak kuat merajuk dan tak berharap dipujuk
  35. Saya bersyukur bekerja di Farmasi kerana bila saya sakit, kak ani akan paksa saya makan ubat dan kak Alai sangat memahami dan kak Aida sudi mengantikan cuti
  36. Saya bersyukur sebab orang kata rumah saya besar
  37. Saya bersyukur kerana tahu memasak 
  38. Saya bersyukur kerana saya ada lesen kereta dan memiliki sebiji kereta
  39. Saya bersyukur kerana kulit saya tidak terlalu hitam
  40. Saya bersyukur kerana abah dan mama izinkan saya couple dengan incik lalan
  41. Saya bersyukur kerana selalu rasa gaji tak cukup tetapi sebenarnya sudah 4 tahun saya berkhidmat
  42. Saya bersyukur sebab saya ada blog
  43. Saya brsyukur sebab rumah saya tiada jiran so saya boleh terjerit jerit sekuat hati
  44. Saya beryukur sebab saya memiliki blackberry sebab dulu saya tak hingin nak beli pun
  45. Saya bersyukur sebab di Face Book saya memiliki ramai kenalan
  46. Saya bersyukur sebab semua orang terima saya seadanya
  47. Saya bersyukur kerana mudah berjerawat tetapi tidak meninggalkan parut diwajah
  48. Saya bersyukur sebab saya mampu memandu kemana mana yang saya suka
  49. Saya bersyukur sebab saya memperolehi gaji setiap bulan
  50. Saya bersyukur sebab saya Tidak gemar berparti atau terlalu sosial
  51. Saya bersyukur sebab saya mudah rasa tersentuh bila tengok kesusahan orang lain
  52. Saya bersyukur sebab saya dapat idea nak tulis entry bersyukur dari orang lain
Andaikata saya diuji dan rasa kesyukuran ditarik balik,
Saya bersyukur atleast saya pernah memilikinya :)
 
 
with love,
FatinFashiekin
 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...