FOLLOWER

Monday, December 12, 2011

HATI SEORANG KULI

Assalamualaikum

From 6pm untill 8pm, Bilangan pesakit dan pelanggan if mengikut kiraan jari just beberapa orang and semua setakat beli ubat batuk, selsema, demam. Then ulang the same things. Haish. And now saya sedang bertongkat dagu menahan kelaparan. Fuh, rasa nak pitam nih. Mesej my mom dan kata "kakak laparrrr" then mama kata balik sat ambil lauk. But its okey lah, tak pa, bekerja dengan kak aida berdua mana blh main tinggal2 satgi kak alai fired baru tahu. Never mind and its okey, demi memastikan dapat memajukan farmasi ini saya terima lapar camna sekalipun. Huhu. Bersabar ye wahai perut. Actually kebiasaannya saya oder je makanan kat depan farmasi ni, tapi semua kedai tutup sebab hari isnin ada pasar malam. So mereka beniaga disana.

Waktu2 bosan, syahdu, lapar dan mengantuk ni tiba2 teringat pada kak ani, dia amik MC harini, msti dia tengah duk relax2 kat sofa bergoyang kaki, makan biskut cicah kopi . Hamboi !! Lpar pye pasal tgk saya siap blh bayg kan kak ani duk atas sofa makan biskut cicah kopi. Haha.

Bila nk pukul9.30 niii~ bila nak hari jumaat nii~ saya ada terdengar suatu ungkapan, kesimpulannya mengatakan JANGAN MENGHARAPKAN PAGI BERLALU DENGAN CEPAT UNTUK NENEMUI PETANG KERANA IA AKAN MENJADI SIA2 TETAPI ISI LAH PENANTIAN WAKTU ITU DENGAN SESUATU YANG MENDATANGKAN FAEDAH. Haa, pnh dgar ? Semalam saya dengar di radio dari PROFF IZY HAJI ALI. Eh dah macam2 saya buat untuk mgisi masa, tgahari tadi tu cermin kat farmasi kilat ok saya lap, licin tau, panjat tangga sana sini, habuk sawang pun tak da, kotak sepah2 pun saya buang, nih barang2 dah susun semua sempurna, ubat dan barang OTC pn siap lah dioder, tak caya tanya boss, buat sdri tau, kak Aida pn x tolong, hebat kan saye ? Pasti esok kak ani suke. Hehe. sekarang, pada jam tepat 8.15malam ni tugas mennti org, part paling sukar, menguji ketabahan mata dan perut. Oo pesakit ! Mari la serbu saya (-_-") saya ada macam2 vitamin ni.

Ok ! Ada perkara saya belum buat, solat, ok. Bye. Heee

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...