FOLLOWER

Thursday, December 22, 2011

HAPPY BIRTHDAY !!

Selamat hari jadi, selamat hari jadi
KAK ALAI & KAK AIDA
selamat hariii jadiii~ !!

this month, birthday kak Alai dan kak Aida,
kak Alai 20hb dan kak Aida pula 22hb

Kak Alai (MY BOSS)
Kak Aida (MY GIRLFRIEND)
mari saya perkenalkan my Boss,
Puan Azlaini Muhammad,


saya tak tahu kenapa, saya suka gambar ni ! hehe
kak Alai nampak romantik gituh dengan en Fauzan,
then saya sangat suka tengok kak Alai pakai baju mcmni, 
Jubah or Abaya nampak seriously gaya confident dan mahal.
pernah juga kata pada kak Alai
"akak cantik pakai baju macamni" dengan glasses dia, 
bila keluar dari Mitsubishi Grandis dia,
sure semua org duk fikir ank hartawan mana lah ni,
yup, memang kak Alai hartawan tapi hartawan dari usaha sendiri ;)
Selamat Hari lahir kak Alai,
semoga dimurahkan reeki sebab bila kak Alai murah rezeki,
sure ekin pun murah rezeki kan ? hehe
semoga segala impian kak Alai termakbul

then to KAK AIDA,
selamat hari jadiii

payah betul nak dapat gambar kak Aida cuz susah bergambar,
you, i ucapkan happy birthday ye,
beringatlah umur sudah meningkat.
anda sebaya dengan umur incik lalan,
tak usah lah disebutkan berapa ye ? huhu ;p

untuk kak Aida,
 
saya bagi kak Aida shawl,

kenapa warna hitam ? cuz bolehlah dia pakai pi kerja kan ??
then always tgk kak Aida survey kat internet shawl yg 2 lapis ?
hah, tahu shawl 2 lapis. fine, saya tak tahu namanya, 


Lebih kurang shawl macamni TETAPI sangat susah ditemui ok,
semalam balik kerja sambil teman incik lalan cari tiket kat Melaka central
so minta dia teman cari shawl kak Aida,
actually saya ada juga shawl seperti diatas ni
tapi masa saya beli saya still kurg minat pada tudung diatas,
for me nampakkn pipi saya tembam,
but now, dah suka. hhehe. senang giler, just sarung.


then saya bagi kak Aida


baju kurung,
masa nampak kt butik macam cantik,
pakai kan dengan shawl warne krim. ouch SOFT !
saya suka, so saya belilah. hehe

sangat susah cari part shawl,
kesana kesini tau masuk.
tak tahu lah kk aida suka atau tak,
tapi jenis yang dia idam dihati,
tu lah yang saya dapat jumpa.
Happy birthday kak Aida
May Allah will always bless u.
sbar, sabar, jangan cepat2 dapat baby baru ye
nanti saya kena OT hahah ;D

this saturday incik lalan balik kedah sat,
ahad balik melaka balik cuz nak hantar Alisya je,

dan semalam pekena 
MIHUN SUP UTARA


Incik Lalan kata cara nk buat mee nya,
mihun tu kena rendam dengan kunyit. betul atau tak. 
entahlah, ok lah.
kuah dia berbeza dengan kuah sup johor.


wif him ;)

bubye !

with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...