FOLLOWER

Tuesday, November 8, 2011

PERTENGKARAN MENGENAI ISU YANG SAMA

saya sangat rajin nak update blog harini,
internet bukan main laju. fuh, hari2 macam ni lah saya sayang lebih
pada uncle celcom nih. hehe

today. saya gaduh dengan incik lalan,
ade saya kesah ? tak kisah ok. muktamad.

dia memang tak boleh nampak saya senang dan tenang,
adee je perkara dia nak cari pasal dengan saya.

kalau bf lain,
tiap kali gf nak makan,
sure akan tunaikan. ye x ?

contoh : baby, anje nak makan tom yam boleh ? anje teringin sangat2 :(
(ayat atas ni contoh, bukan akuh k. 
kalau akuh buat camni, buang tebiat, haha)

so bila gf teringin apa2, sure lah si bf tunaikan,
ye x ? ala setakat tom yam semangkuk. RM10 tak lepas.

tapi berbeza situasi saya

lokasi : warung mamak
insan : akuh dan incik lalan dan tukang oder

tukang oder : mahu makan apa ?

akuh : roti sardin 2 keping untuk saya seorang, bukan share ye,
kopi tarik 1 ! (sambil senyumm lebar)

incik lalan : eh ! cancel2 ! ni nage nak makan ke orang nak makan ?
tak bolehhh.. tak bolehhh...

akuh : eh kite lapar, bia ler..

incik lalan : jangannnn, tak bolehhh, cancel.. satu keping cukup.

akuh : tak kire ! nak 2 keping. 

hal roti canai 2 keping pun jadi isue kan ?
hah ni pun tertunai cz setiap kali saya kata
"kesiann, kempunan lah nampaknye"
baru lah dia bagi
then saya makan je depan dia dengan lahap,
tu pn saya makan dia duk tarik2 pinggan suruh saya bhenti makan,
sambil makan tu dengar dia duk beleter

"waktu pagi cubelah makan oat, oat sure blh  bt kamu rase kenyg,
ni tak, asyik2 nasi lemak ayam 1, telur 1, siap plus dengan kuah kari.
tengahari pula nnti nasi lagi, ayam lgi,
cuba lah banyakkn makan buah,
bile rasa lapar, makan apple hijau 2 biji,
sure kamu rasa kenyang tau.."

memang serius tension kalau dia dah bising bab ni,
mane ade gemuk pn ? saya py berat setakat 53kg je.
normel lah kan ?
cukup susah hati sungguh dia tiap kali saya oder makann (-_-)

panjang lebarrrr duk marah bb pemakann saya,
sanggup tau dia tgk saya lapar bbnding saya makan
ade lagi tu ugut2 nak cari gf kurus kedengking,
ok tak faham akuh bf camnih. 
kadang2 depan tukang oder tu kami bertekak,
memang lah last oder saya menang,
tapi duk menahan telinga dengar dia kata
"makin gemuk. makin gemuk. makin gemuk"

naik 13kilo je sepanjang perkenalan, ok kan ?
maknanya hatisenang ? kan ?


with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...