FOLLOWER

Monday, November 7, 2011

KAMI DAHULU & SEKARANG

Assalamualaikum..

hari ini, isnin yang dirasakan seperti ahad. 
24hours dirumah, memanjakan perut dengn makanan, always rasa lapar lapar lapar. 
Bila kenyang kemudian memanjakan mata pula. 
Then wake up, ke dapur, hungry again.. My dad dan my mom pun geleng kple tgk anak sulung mereka yang kuat makan ni :)

Hah, frgt to tell u guys, today my beloved twin yg tembam lgi bulat (noraini shariat) datg ke rumah wif her parent. Ok dia dah keluar kereta baru ! Allhamdulillah. I'm happy for her. Lepas ni mudah lah kami nak dating !! :)

Kawan2, kadang2 kite rase hidup kite always same je. Bermasalah je. Tak cukup. Kepayahan. Tapi bila kita lalui masa yang berlalu then kite toleh ke belakang, dan tgk diri kita, banyak yang dah berubah. Tanpa kita sedar, ketakutan nak mengharungi masa depan tu sebenarnya kita dah lalui :)

Saya sayang kak ain, dia selalu pegang tangan saya bila saya takut terjatuh. Dia selalu peluk saya bila saya rasa ingin menangis. Dia selalu ada disisi saya bila saya ingin bercerita. DAN TIDAK AKAN SEKALI KALI DIA MEMBURUKKAN SESIAPA.

Banyak kami lalui bersama, ambil lesen kereta bersama, basah kuyup berhujan bersama, memikirkan masa hadapan bersama. Dan sekarang masalah bersama kami adalah "bila nak kahwin" haha. Masing-masing menuding satu sama lain. 
Dan masing2 buat2 tak dengar pada soalan tu.

Kami pernh sama2 juga dulu menangis pasal cinta. Kelakar kan ? Bila dia mengis, saya pujuk dia. Bila saya menangis, dia pujuk saya. Tapi skg ? Kami sama-sama nampk hikmahnya. Saya kata pada dia dan dia kata pada saya "inilah hikmahnya"

Hidup panjang lagi, pelbagai konflik lagi yang menanti, sabar dan bertenang. Semoga kita mampu melaluinya :)  

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...