FOLLOWER

Saturday, November 5, 2011

THE DAY BEFORE AIDILADHA


“ Sitting next to you, doing absolutely nothing .
Means absolutely everything to me “ 
– FatinFashiekin








seriously & normally
Ahmad Faizal bin sulaiman memang tidak gemar bergambar
kalau anda perasan lah kan,
semua gambar-gambar dia yang ada pada saya kebayakkannya
dia sedang berjalan, snap picture and etc lah,
sebab kalau dia tahu saya sedang mengambil gambar dia,
result gambar ada lah seperti DIATAS.. blur ! (-_-)
dia akan bergerak kekiri kekanan kedepan kebelakang
then saya pula buat muka menyirap cuz dia sentiasa merosakkn gambar.

last week dia DELETE gambar-gambar dia yang saya ambil
dan this week, huh, still merosakkan gambar. kan ?

BUT

"this blur picture means a billion happinest to me"


sebelum saya mengakhiri penulisan saya untuk hari ini,
saya mengucapkan Salam AidilAdha buat anda semua ye.
saya sendiri tak sabar untuk menantikan hari esok,
sure peti ais akan dipenuhi daging-daging qurban,
then minggu Sup Lembu pun bermula, alwayss sup. hehe

hah, sebesar-besar terima kasih
 to our beautiful bos sebab 
dengan rela hati menawarkan kepada staff farmasi 
untuk menutup farmasi lebih awal
disamping tu, kami turut memperolehi cuti yang panjang.
*bukan senang dapat 
TERIMA KASIH KAK ALAI ! 
kerana memahami tugas 
saya dan kak ani sebagai ANAK SULUNG
even kak alai kate 
"time ni lah baru nak mengaku anak sulung" hehe ;p


with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...