FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SELAMAT PENGANTIN BARU

Assalamualaikum

Tahniah kepada NORAIDAH BINTI RAHIM, akhirnya berjaya
meraih tittle "puan"  
dengan jayanya dan sahnya.

pada hari sabtu. 29/10/2011. pada jam 12.30pm.
beliau sah bergelar isteri orang.
aish, rasa sedih pula bila tengok kawan-kawan kahwin,
sedih ada, stress pun ada. tk sangka kawan kahwin dulu sebelum saya ;p
*haip fatin, control emosi. hehe

Tahniah kepada kak Aida,
lepasni bermula lah episod baru dalam hidup dia
kalau sebelum ini just 'kekasih' tetapi sekarang seorang isteri.
jangan nakal-nakal ye.

semoga awak menjadi seorang isteri yang baik 
di dunia & akhirat ye ? :)

 
Puan Noraidah & Encik  Mohd Jasin



tak nampak muka pengantin lelaki kan ? (-_-)
maaf le, masa ni saya dan kak ani malu-malu nak snap gambar.


me with kak aida.
*ambil berkat ;p
 
 
 
saya dan kak Ani mewakili
bos kami ( Puan Azlaini )
seterusnya mewakili staff2 rengit iaitu
Kak Ain, Kak Zura, Kak Liza, Kak Shida, Ecah dan Nuar
:)
 
hah mesti ada yang tertanya,
mana gambar persandingan ?
wahai tuan-tuan dan puan-puan sekalian,
maaf ye. sebab actually kami kesini pun terkejar-kejar,
yela, perasan tak saya ke majlis ni beruniform ?
actually sedang bertugas.
so hanya sekadar dapat hadir semasa dieorg nikah
then makan-makan.
Allhamdulillah.


semoga bahagia selamanya !

with love,
FatinFashiekin


No comments: