FOLLOWER

Friday, October 14, 2011

BUAL KOSONG


Assalamualaikum

okeh ! entry kalini pendek, ringkas dan pantas
nak share ape yang saya buat harini. thats all.

pertama, saya kenakan incik lalan,
haha, saje je, bosan kan, then dia tu kalau waktu bertugas, 
serious semacam, suara tu ala2 jamal abdillah bila angkat call
'kat office, busy, bye'
tak suka okeh. balas mesej pun just 'ok', 'ye', 'oo'
so tadi petang, di cuace yang mendung
pada mud yang mengantuk tahap extreme
dan kelaparan diperut seperti mahu pitam
disamping bos tersayang
apa lagi kan, mesej jantung hati dan 
mengatakan saya mengalami sedikit kecelakaan  *(NAUZUBILLAHIMINZALIQ)
hah ! bertubi tubi tubi panggilan dan mesej.
bila dia call Saya tak angkat lah kata suasana bising
*actually takut tergelak ;p
nakal x ? alah, saya kenakn dia 2jam je,
tepat 5petang dia balik, saya mengaku lah saya menipu
saje je mengusik, kalau tk bosan tgh hp tu senyap je
hah kan seronok bila tgk hp je, kat BBM tu tulis
'jantung hati is writing'
panjang lebar dan berharkat harkat dia taip.
bila kata je bergurau terus dia kata
'ok lah. nak sambung buat kerja' (-_-")
B.E.L.E.G.A.K
*sigh

Kedua, 29/10/2011
ala, kenapa semua orang pilih tarikh ni ?
kak aida pun kahwin tarikh tu
adik Rizal (kawan incik lalan) pun kawin tarikh tu
(-_-) best nye kalau dapat pergi,
tapi saya kena kerja lah,
tugas tu lebih penting apabila mengenangkan
hujung bulan yg sedang di hadapi. heheh
ok. actually mmg nak pergi, tapi khidmat diperlukan
kan best kalau dapat ikut incik lalan p rumah rizal,
saya suka okeh tgk orang kahwin,
rasa 'untungnya pengantin perempuan'
nak buat camna tak da rezeki,
lagisatu sayang sekalian, kahwin lah hari ahad,
sian pada saya yang cuti hari ahad ni (-_-)


ketiga, terima kasih pada sayangku Noraini Shariat
bual2 dengan dia tadi,
saya sangat rindukan kembar saya yang chumil itu
nak cari awek atau future wife terbaik ?
dia lah. untung sapa dapat dia tau.
saya sendiri jatuh cinta pada dia sebb dia like my real sistr.
oh sayang, nnti incik lalan ke Thailand ke,
kita dating ye, saya bawa askar pejuang kecil saya
iaitu aza, awal dan danny ;)

keempat, saya dah tk tahu nak menaip apa
sambung esok lah story okeh ?
*sorry saya kata entry pndek kn ? tp panjang pula. hehe



At this moment. I know what I want. I know what I need.
Life is too precious.
so I make it easy.
I'm enjoying my life the way I should.
I do everything I want. I do everything I love.
one thing I strongly believe people, "in life, there's NO TURNING BACK"
My amazing friends are the best.
Haters, just live your own life.
 
 
With Love,
FatinFashiekin 
 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...