FOLLOWER

Tuesday, October 11, 2011

BOLEH TAK KALAU SAYA NAK...... ?

Assalamualaikum

BOLEH TAK ???????????
KALAU..............

Saya nak jadi cantik seperti mama ?

Saya nak jadi penyabar seperti abah ?

Saya nak jadi rajin seperti adik ?

Saya nak jadi kaya seperti kak alai ?

Saya nak jadi serba boleh seperti kak ani ?

Saya nak jadi lemah lembut seperti kak ain ?

Saya nak jadi romantik seperti kak aida ?

Saya nak jadi bijak seperti incik jantung hati ?

Saya nak jadi tabah seperti kak illa Yaakob ?

Saya nak jadi cool seperti faisah ?

Saya nak jadi setia seperti kak zura ?

Boleh tak ek ?

Happy :)
Sebab sedar tak sedar.
Sekeliling kita penuh dengan
Nilai-nilai murni,
Lillahitaala semua yg saya catatkn
Adalah ciri2 mereka.

Tak pa andai diri tak sesempurna
Isteri2 nabi kan ?
Tapi saya rasa saya akan sempurna
Kalau segala yg ada dsekliling saya,
Saya dapat lengkapi.
InsyaAllah.

Subhana Allah. Alhamdullilah. terima kasih Ya Allah.

Aku sudah miliki dan dampingi
Mereka yang hebat dan dapat
Memberi aku ptolgan andai aku sesat :)

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...