FOLLOWER

Friday, September 9, 2011

DULU dan SEKARANG

Assalamualaikum

SEBELUM dan SELEPAS
RAYA 2010 dan RAYA 2011

SEBELUM RAYA DULU, saya lah orang yang palinggg busy, beserta dengan senarai2 barangan yang WAJIB dibeli dan tak wajib *but I think semuanya wajib beli even tak wajib kot hehe

SEBELUM RAYA DULU, saya akan pastikan wardrobe saya dipenuhi dengan pakaian2 yang buat saya tersenyum dipagi raya *kira bgun pagi buka wardrobe tersenyum lah~

SEBELUM RAYA DULU, saya akan pastikan saya memiliki melebihi sepasang heels, of cz lah untuk bkerja, beraya dan etc even saya masih memiliki heels banyak dan hanya dijadikan perhiasan. Huu ;p

SEBELUM RAYA DULU, bill hp saya pasti RM300+ over excited kan, online FB lah, sms sana sini wish raya, call berjam-jam.

SEBELUM RAYA DULU, sure akan menyediakan weekend, untuk membelai dan memanjakan rambut ni, konon nak rambut ala2 hanis zalikha kan. Treatment always.

SEBELUM RAYA DULU, sure kewangan bertingkah, dan melebihi bajet, ylah, puasa kn tiap kli bbuka je macam2 dibeli. Huh, lepastu feeling2 orang kaya, makan western lah, japan lah, jawalah. Aishh.

SEBELUM RAYA DULU, feeling istri mithali memng menguasai diri, tiap kali sahur dan subuh call jantung hati, even 88kali call baru dia bangun. Weekend pula, htr lauk pada dia. Then, Pergi shopping cari barang dapur sama2. Konon sweet.

SEBELUM RAYA DULU, saya orang paling over, sibuk tukar rumah ala2 deko idaman. Cat sana ubah, sini ubah ;p



THIS RAYA, saya dah tak gila shopping like before this. Even dah masuk isetan, midvalley, the curve dan etc. Nafsu untuk shopping langsung tak ada. Tapi saya dipaksa untuk beli something, TAPI tetap saya tk nak.

THIS RAYA, saya buka wardrobe saya dan bungkuskan semua pakaian2 yg saya beli tapi langsung tak pakai saya bagi my girlfriend secara free. Rasa bosan dan sakit mata tgk baju2 tu.

THIS RAYA, all my santa barbara, crocdile dan heels2 lain yang kelihatan seperti kedai kasut pun saya dah bungkuskan dan bagi pada orang, dan kebanyakkn mereka super excited. Dan this raya saya tk beli heels pn, rasa payah untuk berjalan.

THIS RAYA, bill hp saya berjaya dikawal (kebiasaannya rm300+) dan always dengar dia bising2. But this raya maybe dgan dia pn bbm, so sangat menjimatkan. Memang berbaloi baloi.

THIS RAYA, saya berjaya mengawal nafsu saya, no saloon or manja2kan badan ni. (Before ni, semua tu wajib) maybe sebab dah tua kan, malas lah duk termenung 5jam kat sana.

THIS RAYA, saya punya kewangan lebih tersusun rapi dalam masa yang sama saya tak abaikan sesiapa

THIS RAYA, saya boleh survive even incik jantung hati tak call 3 hari (dia bz, saya pun bz) before ni kalau x call je sure saya meroyan konon rindu *gedik. This year maybe dah faham situasi masing2

THIS RAYA, saya tak ubah langsung warna rumah, tapi saya yang settlekan ruang tamu rumah saya, tukaq posisi gambar sana sini, bunga2, so bila org datang puji2 *saya sipu2 lah ;p

THIS RAYA, I HAVING THIS SUPPER DUPPER BIG STOMACH ! Always lapar untiill now ;p

RAYA DULU GIGIH PUASA,
THIS RAYA GIGIH MYIMPAN..!

with Love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...