FOLLOWER

Thursday, August 18, 2011

NIKMAT KECIL YANG DITARIK

Assalamualaikum & Hai

Sedihnya rasa,
Lappy rosak, fb pula kene hacked
MasyaAllah
Member kata
 "ala,bt akaun baru"
Hmm, bagi saya, ia tak sesimple tu,
Saya bukan jenis suka bertukar something, kadang2 saya pelik pada pihak yang senag2 boleh bt banyak akaun. Saya sayangkan akaun fb saya yang sekarang, dah ramai kenalan yang kept in touch wif me dalam akaun FB saya yang tu :'(

Incik lalan pula kata 
"kamu, mesti kamu rasa bosan macam nak gantung diri kan ? Hahahahaah. Senangnya dalam hati, bila tengk dia tiada lappy ditambah lagi dengan tiada FB" 
Sambil gelak besar. 
;'(

Sudah suruh incik lalan cek kan, tk boleh juga, hopefully incik Aus boleh tgk kan, dia janji nak tengokkn malam ni.. Hmm! Saya rindu FB saya dan lappy saya, 

Ok. Fatin Fashiekin, sila positifkan minda anda, jangan meratapi FB anda itu, ada rezeki, Insyaallah baiklah. Kalu sememangnya tak dapat disembuhkan, so nak atau tak, tetap kena buat akaun baru, redha lah wahai Fatin Fashiekin, pasti ada hikmahnya :)

Baru nikmat ditarik sikit dah macamni kan ? Ok what still ada phone, oline by phone, siap blh bkk youtube lah, bkak blog lah. Tgk orang lain, yg ada, tk kenal lgsg ap tu fb. Tak mampu lgsg beli laptop, apatah lagi menyentuh :)

Saya sahut cabaran ini, sementara waktu, NO FACEBOOK. NO LAPPY. 
Dugaan Ramadhan :)

With Love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...