FOLLOWER

Friday, July 29, 2011

HUMAN HEART

Terdampar jauh dihempas badai ku hanyut
hati merintih terkunci mulut membisu
perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya
liku ranjau ku tempuh dalam mencari jawapan

disudut kecil hatiku sering berkata
apa yang terjadi ada hikmah sebaliknya
ku beranikan diri menongkah arus yang deras
demi hari esok ku relakan

walau tiada tangan menghulur
kan ku tetap bdiri teguh
untuk bangkit semula
tuhan hanya engkau mengerti
perjalanan hidup seorang insan

kini ku jauh mmerik bintang dilangit
berakhir musim dingin kini mekar bunga indah
tinggl lh memori tpahat didalm dada
terjawab sudah segalanya

aku hanya ingin merasa
kemanisan hidup didunia yang ku dambakan
tuhan hanya engkau mengerti 
pejalanan hidup seorang insan



saya suka lagu diatas, bila dengar saya tersenyum,
totally its all about my self.
bukan senang untuk jadi senang
tapi bila kesenangan menghampiri, mula lah,
suara2 sumbang berbunyi
its all about life. i know :)

antara mentor2 yang saya rasa berjaya mengharungi kesusahan kehidupan
dengan berjayanya adalah bos saya. Puan Azlaini dan En Fauzan.
haaa, contoh yang tepat dan sempurna,
dan lihat mereka sekarang,
rumah besar, kereta besar, perniagaan bercawang-cawangan
tapi biasalah orang kaya, sentiasa bsikap sederhana
uh, semoga Allah memurahkan rezeki bos saya,
so of cz lah murah rezeki saya ;P

"Ya Allah Ya Tuhanku, kau murahkan lah rezeki ku serta mereka yang mengenaliku, buka kan lah Pintu Rezeki kami dari sumber yang Halal, permudahkan dan langkah kami dalam mengharungi setiap ujianmu Ya Allah.. Aminn "

mudah-mudahan

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...