FOLLOWER

Wednesday, December 2, 2020

REZEKI TAK DISANGKA

rezeki tak disangka-sangka datang mencurah untuk disember ni,bayangkan ea, saje2 iklan barang 5.4k rupenye ada yg nak beli ! peh. saya tercenggang k haha

.

1) saja upload barang lama dlm stor bharga RM3.9k uishh ttbe ada orang beli, dia datang rumah bayar cash tau

2) kamera incik lalan, pun letgo 1.5k ingatkan dah xda orang hingin dslr, eh depa beli juga tau

3) GKP dari govment saya dn incik lalan dapat 3k per person, so total kami dapat 6k, sbb saya ada bisnes dari 2016 iaitu lalan food, incik lalan bisnes kebun dia bdaftr dgn ssm since 2018. mula2 ingatkan t20 tak layak, rupanya layak, asalkan ada ssm, dn depa nak tahu website/page perniagaan kita, 

4) kwsp confirm sah saya layak, Allhamdulillah 10k come to me hahahaha. incik lalan pn saya suruh ja dia mohon sbb blh tjuk kan pay slip gaji bisnes tani ke akaun bkurangan, wpun incik lalan doktor haiwan, tp bisnes kebun dia pn ada gaji masuk ke dia, manathu tjuk dokumen pgurangan gaji tu dapat keluarkan 30k. kannnnnn hahahaha, yg pting ikhtiar

5) ASB ??? haa ni menanti hahaha, i tak sabar i tak sabar.

.

Allhamdulillah

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...