FOLLOWER

Sunday, March 15, 2020

ADIK IPAR PALING RAPAT



bagi yang dah lama follow blog ni,
tahulah bhwa wahida adalah adik ipa saya,
bagi yang belum tahu, meh saya perkenalkan,ini adik ipar kandung saya,
sama mak dengan suami (arwah mak Fauziah binti mohamad)


antara semua adik ipa,
wahida paling rapat dengan saya,
since belum kahwin dengan suami pun kami dah ngam, dia pun tak kisah datang rumah pagoh, join apa2 event dan semua saudara mara saya dah kenal sangat dengan
wahida


antara kami ni senang kata tak ada rahsia,
dia okey je nak share apa-apa dengan saya dan saya okey nak share apa-apa dengan dia,


cuma sebelumni dia ada merajuk dengan saya,saya kan kakak yang garang, wahida pula rapat dengan saya, semestinye saya sayang dia, dia bagitahu something pada saya dan saya tak setuju dengan decision dia. masatu saya rasa, saya patut terus terang pada wahida yang apa dia buat tu salah dan akan rosakkan masadepan dia. yang saya rasa terpaksa cakap dengan bila abang kandung dia iaitu suami saya pun tak nak masuk campur, then i rasa eh tak betul ni.


lepas saya bagitahu wahida apa dia buat salah, dia merajuk. ye saya tahu. saya tak salahkan dia. saya dah bersedia dia nak merajuk dengan saya. TETAPIIII.......


sekarang terbukti apa saya cakapkan tu betul, 😇 wahida pun kembali bersama saya, Allhamdulillah saya buat right decision untuk wahida masatu. Allhamdulillah adik ipa kesayangan i da nampak kasih sayang kakak ipar dia ni ..


dear wahida,
if ekin tak sayang wahida,
ekin biarkan wahida dengan kesalahan,
sekarang,
nampak kan ? ekin sayang ❤️








Sent from my iPhone

No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...