FOLLOWER

Sunday, November 24, 2019

MAAF TAK DAPAT BALIK KEDAH

Memandangkan bulan 10 haritu kami dah balik bercuti dikedah seminggu,
Bila pakcik cha buat doa slamat untuk beliau menunaikan umrah sekeluarga, tak dapat kami hadiri. Sebab next month bulan 12 kami akan balik ke kedah semula.

Tapi walaupun tak balik kedah,
Saya still siapkan buahtangan,
Mula2 plan nak bagi karipap/kuih pelita/kuih talam, tapi semua penjual yang saya tanya semuanya cuti, mungkin sebab 23novembr adalah hari pertama cuti sekolah so ramai mula balik kampung.

Survey punya survey,
Saya berminat bagi brownies yang cantik tu tapi incik lalan tak suke,
Incik lalan kata orang tua x makan brownies πŸ˜…incik lalan memilih kek marble macamtu, so saya masih dengan pendirian saya memilih brownies. Ok lah untuk doa selamat, 1brownies dn kek dipotong 80bahagian, tapi bila adik ipa sampai je rumah pakcikcha, mereka kata brownies da habis. Yeay ! Laku licin

Terima kasih kepada :
Ig : fleufyra
Lokasi : penaga
Servis anda tiptop 🌟

Allhamdulillah,
Lega saya semua berjalan lancar,
Risau jugk dbuatnye sesat ke mase cod, tak pun x sedap ke kn huhu. Allhamdulillah licinnnnn πŸ‘πŸ»

Isteri solehah,
Fatinfashiekin

No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...