FOLLOWER

Friday, July 19, 2019

POSITIF TAPI PERIOD

Ingt x bulan lepas suami kate "syg mgndung kot" then saya seram gile laaaa oi, yela anak baru 8bulan baru nk merangkak. Sembang part tambah anak adalah mengerikan. Dan next year kami ada rancgan yg sangat besar, 2021 baru plan nak proceed anak ke3.

Last month saya period 12/6,
Dan 17 sy pelik knp tk period lg, sbb jenis saya tiap bulan akn cepat seminggu.

17/7 beli upt, DOUBLE LINE guys !!!! Masani saya da pucat, husband gelak2 je 😒 saya serius tak kisah mengandung, tak takut bersalin, tak kisah pn nak hadapi situasi memboyot CUME next year kami ada plan besar yang agak x sesuai kalau masatu saya bersalin. Saya sial bt calculation dn anggaran bersalin adelah bulan 4. Guys, masatu puasa, siapa nk handle temphn raya kerepek 😅

Malamtu saya solat, saya kata kat Tuhan, kau yg Maha Melihat, Maha Mengetahui, Aku amat menjaga zuriat yang kau berikan kepadaku Ya Allah, aku didik dn jaga mereka sepekerti apa yg diajarkan islam, dalam perniagaan, aku melaksanakn perniagaan sebagaimana yg islam sarankan iaitu berkongsi rezeki dan memberi manafaat kepada yg kesusahan. Dalam perhubungan sebagai isteri, aku sedayq upaya mencontohi peribadi Khadijah, Ya Allah.. jika bagiMu waktu ini terbaik untuk aku menambah zuriat, aku redha, sesungguhnya Kau Maha Mengetahui.


Esok nya bgun tdr, i period 😅😅😅😅😅😅


Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...