FOLLOWER

Saturday, February 2, 2019

SUAMI YANG BAIK

Incik lalan : yang, pi tukar skirt panjang sikit

Me : kenape ? Nak buat ape ?

Incik lalan : nak ajak keluar rumah jap

Me : panas2 terik ni, nak buat ape ?

Incik lalan : meh laa,

Me : **tukar baju berjalan keluar dn npk kotak besar belakang ford**

Incik lalan : hadiah untuk ayang

Me : eeeee, bazir bazir bazir bazirrrrrr!! Kenapa bazir ! (Sambil bebel panjang)

Incik lalan : ala tak pe lah, kesian tgk ayang, ni memudahkan ayang..ni elaun abang bg talk kt seminar tu. Kan ayang selalu penat nk mbasuh.

Me : **lega**


=================================


Ada tak isteri2 spesis saya, spesis yang takut susah kan suami,
Saya ni bukan suami je,
Segala yg berkaitan dengan saya,
Saya boleh buat, saya buat sendiri,
Nak kata tak boleh,
Nak kata minta tolong tu,
Agak susah.
Lebih rela susahkan diri ber banding susahkan suami atau sesiapa lah.


Saya bukan lah kategori yg baik sgt,
Ade juga paw suami HAAHHAHAA,
Tapi paw idok ler "yang, nak 3k" paling2 paw benda yang tahu suami mampu je, contoh "abang, tolong bankin duit, nak beli shawl duck".. ha benda2 simple macamtu.


So bila incik lalan belikan iphone la, ni belikan mesin ni, adoi, saya rasa bazir sangat lahai.. terbayang saya penat lelah dia kat kebun, penat lelah dia bkerja sampai ke negeri9, tibe2 terbazir sebab belikan saya mesin ni. Haih. Nasib baik dia tahu saya camna so cepat2 dia cakap "ni guna elaun abang bagi talk lah" huh lega. At least tahu, duit tu dihasilkan dari air liur dia je 😆😆😆

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...